»Razumem, da so pacienti, ki imajo težave, da so zaskrbljeni, zafrustrirani, da mogoče pričakujejo več, kot jim lahko nudimo v danem trenutku, ampak pristati na to, da je nasilje kakršna koli rešitev težave, ni dopustna.«
»Zdravstveni delavci so pogosto v položaju vzmeti med težavami posameznega pacienta in sistemskimi težavami zdravstva, ki jih tudi sami občutijo in si jih želijo rešiti. Vendar nasilje nikoli ni pot do sprememb.«
»Nihče v izjavah ni potrdil, da bi bil priča ali videl nasilje zaposlenih do pacientov. V ponedeljek bomo nadaljevali preverjanje.«
»V preteklosti se je dogajalo, da je pacient opravil tri preglede v urgentni diabetološki ambulanti pri različnih izvajalcih. To preprosto ne gre – to pomeni, da je za eno storitev zasedel tri mesta, po drugi strani pa drugi pacienti niso prišli na vrsto.«
»Kombinacija povečanega števila pacientov in pomanjkanja kadra vodi v večje obremenitve zdravnikov in zaposlenih v zdravstveni negi, kar pogosto povzroča nezadovoljstvo pacientov in zaposlenih.«
»Poleti smo v nekem trenutku imeli dve zdravnici z zlomljenima rokama in dve z izgorelostjo. Ne vem, ali si predstavljate. 6000 pacientov, ki nekaj mesecev ni imelo svojih zdravnikov, in vse to je padlo na ramena že tako preobremenjenih, zato je zelo pomembno, da pacient to razume.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju